سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

سایت آگهی مشاغل

آگهی مشاغل تهران ،اصفهان،شیراز ، مشهد و تبریز و کرج

آموزش غیر حضوری مکالمه زبان انگلیسی در هر زمان که شما راحت بودید

آیا میخواهید مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان یا هر شهر دیگری را تجربه کنید؟ اگر از کلاس های خسته کننده و حوصله سر بر خسته شدید اگر راهتون دوره اگر فرصت کلاس رفتن یا حس کتاب خوندن ندارید به نظر من برای یک بارم که شده به روشی که من آموزش میدم (آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی) زبان انگلیسی را یاد بگیرید هم جذابه هم عاشقش میشید برای اولین بار ، آموزش غیر حضوری مکالمه زبان انگلیسی در هر زمان که شما راحت بودید!

خدمات حسابداری در اصفهان

حسابدار در اصفهان

خدمات مالیاتی در اصفهان

تدریس خصوصی حسابداری در اصفهان

من میتوانم به صورت غیر حضوری هر کجای دنیا که باشید با شما مکالمه زبان انگلیسی کار کنم . هر کجا که باشید میتوانید از این روش انگلیسی یاد بگیرید و محتوای درسی را همیشه همراه داشته و مرور کنید. از راه های ارتباطی واتساپ یا تلگرام میتوانید اشکالات را بپرسید . این روش آموزش خیلی بهتر از روش آنلاین است چون محدودیت زمانی و مکانی ندارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09137932055 تماس بگیرید و یا وارد صفحه تعیین سطح شوید. اولین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان برای آموزش مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری یا آنلاین هزینه کلاس های خصوصی حضوری مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان به صورت ۷ جلسه ای پرداخت می شود. هزینه قبل از شروع کلاس پرداخت می شود. در صورت کنسلی کلاس هزینه بعد از جلسه اول با کسری مبلغ بازگردانده می شود. بعد از شروع جلسه دوم هزینه کلاس به هیچ عنوان بازگردادنده نخواهد شد. در صورت غیبت بدون هماهنگی از قبل جلسه سوخت می شود و شهریه برای ان جلسه محسوب می شود. افراد زیر ۱۸ سال نیاز به اجازه و موافقت کتبی والدین دارند .

آموزش حسابداری در تهران

هزینه تعیین سطح و مشاوره حضوری ۲۰ دقیقه ۱۰ هزار تومان می باشد. هزینه ۷ جلسه اولیه مبلغ ۳۰۱ هزار تومان برای یک نفر می باشد. یک ساعت و نیم یک جلسه یک نفر۴۳ هزار تومان یک نفر هزینه ۷ جلسه اولیه مبلغ ۵۳۲هزار تومان برای دو نفر می باشد . یک ساعت و نیم دو نفر نفری ۳۸هزار تومان هزینه ۷ جلسه اولیه ۶۹۳هزارتومان می باشد. یک ساعت و نیم ۳ نفر نفری ۳۳هزارتومان هزینه ۷ جلسه اولیه ۷۸۴هزار تومان می باشد. یک ساعت و نیم ۴ نفر نفری ۲۸هزار تومان .

"آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی"

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان